DZIEWCZĘCA WYGODA


Przed Wami moja codzienność - połączenie dziewczęcych rzeczy z odrobiną sportowego luzu i wygody. Praktycznie w każdej stylizacji przemycam coś sportowego. Dzisiaj bordową sukienkę z wycięciem na plecach połączyłam z klasycznymi Adidasami Superstar i klasykiem od Michaela Korsa. Lubię nosić sportowe obuwie do sukienek i spódnic. Jest wygodnie, ale dziewczęco. A Wy lubicie takie połączenia? 

sukienka Abercrombie & Fitch, American Outlet || buty Adidas Superstar || torebka Michael Kors, American Outlet || okulary H&M 

***

na hasło SUMMERSALE do końca sierpnia otrzymacie aż 30% zniżki na zakupy na stronie WWW.AMERICANOUTLET.PL




















11 komentarze:

  1. Super ta tunika. Podoba mi się jej tył i kolor oczywiscie ;)
    Świetnie wyglądasz -jak zawsze! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka na Tobie wygląda idealnie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie i bardzo zgrabnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna sukienka, podoba mi się miejsce gdzie były robione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie polaczenia. elegancja plus sport :)
    buziaki ! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz kozacko, dla mnie Twoja figura w takiej kreacji jest boska! Dla mnie jeszcze te sukienki z https://zoio.pl/odziez-damska/sukienki są fajnym dodatkiem do szafy. Do tej pory u mnie sprawdzają się bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kobieca stylizacja! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz prześlicznie dziewczęco! Fajne ciuszki masz w szafie <3

    OdpowiedzUsuń