Luz czy elegancja?

Kobieta zmienną jest. To pewne. Widzę to sama po sobie. Jednego dnia mam ochotę być elegancką 20 letnią kobietą w szpilkach i sukience, zaś na drugi dzień nie marze o niczym innym jak o spodniach i trampkach. Czasem stawiam na delikatność i naturalność, a zaraz zakładam coś bardziej na luzie i z pazurem. Dzisiejsza stylizacja zalicza się do tej drugiej grupy. Czarne rurki z panterkowym printem świetnie współgrają z wygodnym, szarym t-shirtem i złotym łańcuchem. Do tego białe trampki i zestaw jeden z tych wygodniejszych i bardziej luźnych gotowy. Później przyjdzie czas na szpilki.. ;)












 spodnie - H&M || t-shirt - Sinsay || buty - allegro || łańcuch - H&M


4 komentarze:

  1. fajny zestaw, podoba mi się, ale jesteś szczuplutka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawy masz przepiękne - na prawdę, są dla mnie inspiracją ;)) Czasem, gdy zaglądam do swojej szafy, próbuję przypomnieć sobie Twoją ostatnią stylizację i wtedy szukam podobnych ubrań ;)) Brakuje mi jedynie w Twoich stylizacjach torebek, zawsze mam dylemat, jaką torebkę mam ze sobą zabrać, gdy ubieram się na sportową - bo prawie wszystkie torebki mam eleganckie ;c

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancja z luzem :) ,uwielbiamy! dziekujemy i obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w takim wydaniu :) Ja też często mam takie dylematy. Wygoda wygrywa :) Czekam na kolejne zestawy :) Pozdrawiam, Daria

    OdpowiedzUsuń