Panterkowe Love!

Na blogu przez chwilę zapanowała cisza. To wszystko przez nagły brak czasu, spowodowany rozpoczęciem nowej pracy. Korzystając z chwili wolnego wracam do Was z nową stylizacją, w której królują moje dwie nowe perełki Adidasa od Hoodboyz, które mogliście już zobaczyć na facebooku i na instagramie. I buty i spodenki to prawdziwy strzał w dziesiątkę! Leciutkie białe trampki to jedne z wygodniejszych butów, które mam. Idealne do codziennych stylizacji - na zakupy, do pracy czy na uczelnie.  Do tego panterkowe szorty, które łączą w sobie moje ulubione kolory i wzory. Luźne i bardzo wygodne. Jestem pewna, że ten zestaw będzie często na mnie gościł podczas letnich dni :).











bluzka - Bershka || spodenki - Hoodboyz - Adidas || buty - Hoodboyz - Adidas || zegarek - allegro || okulary - H&M


15 komentarze:

  1. najgorsza Twoja stylizacja;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czułam się w niej bardzo dobrze :)

      Usuń
    2. Chyba nie ta pora na takie stroje

      Usuń
    3. Nie noszę grubych swetrów i długich spodni, gdy na dworze jest 25 stopni, a takie temperatury już się zdarzają ;).

      Usuń
  2. Świetne są te spodenki! Uwielbiam panterkę w każdej postaci :) Czy te zdjęcia sa robione na stadionie Wrocławskim? Aha, genialna deska! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuuu jakie cudeńka!!! bajeczne masz te spodenki, a na Tobie wyglądają obłędnie! ale przy takiej figurze to w ogóle nie dziwi :)) jeszcze raz się powtórzę: BAJKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te spodenki fajnie że nie są całe w panterę a tylko z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie! taki "chill" ;) super szorty i buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja ! ! !
    Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz a zdjęcia są bardzo fajne ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie to się pracuje? :D:*

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie te spodenki kupilas????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.hoodboyz.de/product/p124122_adidas-jaguar-krotkie-spodenki-czarny.html

      Usuń