Czerń, beż i biel.

Czerń, beż i biel. Trzy z sześciu moich ulubionych kolorów, które lubię łączyć w swoich stylizacjach. Dzisiejszy zestaw to idealne połączenie prostoty i wygody z elegancją. Czarne rurki to mój zdecydowany "must have" przez cały rok. Idealna podstawa do każdej stylizacji - i tej sportowej, i tej eleganckiej. Na górze zagościła biała, wytłaczana baskinka dorwana na ostatnich wyprzedażach. Miłość od pierwszego wejrzenia i pierwszy tego typu krój w mojej szafie. Pierwszy, lecz na pewno nie ostatni. Na nogi włożyłam beżowe szpilki w szpic, które po pierwszym założeniu trafiły na listę moich ulubionych. Mimo pięknej pogody podczas tegorocznej jesieni, kurtka zarzucona na ramiona jest niezbędna. Standardowo wybrałam swoją ulubioną ramoneskę. Dzisiejsza stylizacja sprawdziła się świetnie podczas ostatniego wypadu na miasto z koleżankami, a Wam jak się podoba? 















bluzka - H&M || spodnie - Tally Weijl || buty - allegro || torba - Mohito || bransoletka (złota) - Mohito || bransoletka - ChouChou



13 komentarze:

  1. Ślicznie! Bardzo kobieco, a Ty wyglądasz mega zgrabnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) uwielbiam bluzeczki o takim kroju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny klasyczny zestaw, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :)
    U mnie ostatnio była bardzo podobna stylizacja :D hehe
    zapraszam do mnie na konkurs ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna baskinka :* pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za figura <3 Świetna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, wszystko takie dopracowane... MEGA! ♥
    Mam te same spodnie. :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, super wygladasz xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Jeśli znasz stronę SheInside i masz upatrzony jakiś ciuch, wystarczy że klikniesz w link u mnie i możesz wygrać go za darmo!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/
    Wygrywa aż 10 osób, więc szanse są ogromne :)
    :*

    OdpowiedzUsuń