JEANS & FLOWERS

Chwila wolnego, cudowna pogoda i czas spędzony w gronie rodziny - ta cała mieszanka daje nam cudowny weekend, który jak dla mnie mógłby się nie kończyć. W taki dzień jak wczoraj, gdy większość czasu spędziłam z młodszym bratem na spacerach i placach zabaw strój, który wybrałam musiał być przede wszystkim wygodny. Połączyłam ze sobą jeans z kwiatowym motywem, który pojawił się i na bluzie i na butach. Torebkę zamieniłam na białą saszetkę z New Looka, aby nie przeszkadzała podczas zabaw, a na nosie pojawił się nieodłączny element każdej stylizacji - klasyczne okulary przeciwsłoneczne. Z niecierpliwością czekam na kolejne takie dni, a Wy jak spędzacie te pierwsze wiosenne chwile? 












bluza - Grande Saldi || bluzka - Cubus || spodnie - H&M || trampki - Bonprix || zegarek - Lorus || saszetka - New Look || okulary - born86



7 komentarze: