JUMPSUIT


Jedynym kombinezonem, który wisiał w mojej szafie i który chętnie zakładałam był krótki, zwiewny kombinezon z H&M, który ubierałam w najbardziej upalne dni ubiegłego lata. Sytuacja zmieniła się diametralnie wczoraj, kiedy kurier przyjechał z nowym kombinezonem, tym razem dresowym i w długim wydaniu. To była "miłość od pierwszego założenia"! ;) Jeśli śledzicie mojego bloga, zdążyliście zauważyć, że w swoich stylizacjach cenie sobie przede wszystkim wygodę. Ale wygodnie nie znaczy nie modnie! Dzisiejsza stylizacja jest świetnym tego przykładem. Czarny, klasyczny kombinezon podkreślający sylwetkę w połączeniu z białymi air max'ami i biało-czarną shopperką to strzał w dziesiątkę i look, który pokochałam i na pewno jeszcze nie raz wykorzystam. Kolejne wersje zmodyfikuję jedynie o kolory ;)













kombinezon - Makadamia || buty - szch.pl/Nike Air Max Thea || torebka - American Outlet/Michael Kors || okulary - H&M || zegarek - Michael Kors 




17 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz !
    Jaki to rozmiar kombinezonu?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Piękne włosy !!
    Kombinezon... rewelacyjnie się w nim prezentujesz ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło genialnie! Bardzo podoba mi się połączenie tego kombinezonu z adidasami. No mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś przepiękna :) i masz cudne włosiska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale rozumiem Twoją miłość. Tak jak piszesz, może być i modnie i wygodnie. Tobie udało się idealnie połączyć obie te kwestie. Najbardziej lubię właśnie takie zestawy. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Zestaw jest świetny, a ty prezentujesz się wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaał ! Zestaw nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, wygląda na wygodny :) Fajny dodatek, te tatuaże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kombinezon! :) Bardzo mi się podoba cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się w nim prezentujesz! ;) boska torebka ;)

    OdpowiedzUsuń