ChillBox MAX - edycja lipcowa


Lipcowa edycja pudełka ChillBox jest stworzona idealnie na wakacyjne wyjazdy i trafiła w 100% w moje obecne potrzeby. Pudełeczko przyszło do mnie na kilka dni przez 3 tygodniowym wyjazdem. Ten czas, który spędzam poza domem jest idealny na przetestowanie produktów, które znalazły się w tej edycji. Małe pojemności niektórych produktów są bardzo poręczne i świetnie sprawdzają się u ludzi takich jak ja, którzy zabierają ze sobą dużo rzeczy i nie cierpią się pakować. 3 tygodniowa praca nad polskim morzem i testowanie ChillBoxa CZAS START! :)


gąbeczki do demakijażu

Świetna sprawa, jeśli tak jak ja, na wyjazd zabieracie ze sobą multum rzeczy, aby przypadkiem czegoś nie zabrakło ;) Nie lubię się pakować i jest to najgorsza część przygotowań do wyjazdu. Zawsze brakuje mi miejsca w walizce. Demakijaż wykonuję za pomocą jednorazowych płatków kosmetycznych, których opakowanie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce. Zamieniając długie opakowanie z wacikami na dwie takie gąbeczki do demakijażu zaoszczędzamy sporo miejsca, a nadal mamy to czego potrzebujemy. 


balsam chłodząco-nawilżający po opalaniu

Obecna pogoda nad polskim morzem nie daje możliwości złapania kilku promieni słonecznych i opalenia się, aby móc sprawdzić zbawienną moc tego balsamu.


notesik z długopisem Chill Box

Mój niezbędnik w obecnej pracy. Notesik jest nie dużych rozmiarów, więc mam go zawsze przy sobie w torebce, a przyczepiony do niego długopis sprawia, że nie muszę co chwilę szukać go w swojej torebce, która zawiera chyba wszystko.. ;) 


pomadka z peelingiem 

Często borykam się z problemem suchych ust. Ratuję się różnymi pomadkami, ale jak każda część naszego ciała, usta także potrzebują od czasu do czasu peelingu. Pomadka z peelingiem to świetny pomysł, gdy jesteśmy poza domem i nie mamy możliwości ani czasu na przygotowanie sobie samemu peelingu cukrowego. Pielęgnuje, wygładza i nawilża. 


miniatura kremu do rąk 

Krem do rąk przydaje się zawsze. Miniaturka nie zajmuje dużo miejsca w torebce i jest idealny po użyciu żelu antybakteryjnego, o którym przeczytacie niżej. Krem pachnie cytryną, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filtru na skórze, którego nie lubię. 


ręcznie robione mydło w 100% naturalne 

Małe mydełko zajmuje niedużo miejsca w kosmetyczce, a przydaje się do wielu rzeczy. Jest w 100% naturalne, co jest jego wielkim plusem. Muszę także wypróbować je do czyszczenia swojej gąbeczki do makijażu - do tej pory używałam do tego szarego mydła w kostce. 


próbka kremu do twarzy i zniżka 20% na zakupy w Gym Hero 

Próbka kremu na wyjeździe zawsze się przydaje (ilość kosmetyku idealna na raz, przy czym mamy możliwość poznania nowego produktu), a zniżka do Gym Hero była jedną z lepszych rzeczyw tej edycji Chill Boxa. Gym Hero uwielbiam, a w ich produktach jestem zakochana już od dawna!


truskawkowy żel antybakteryjny do rąk

Kolejna miniaturka idealna do torebki. Zawsze mam go przy sobie. Mocny, alkoholowy zapach, który towarzyszy każdemu żelowi antybakteryjnemu, tutaj po chwili zostaje zastąpiony przyjemnym, truskawkowym zapachem, co dla mnie jest dużym plusem tego produktu. Po jego użyciu zawsze używam kremu do rąk, dzięki czemu skóra się nie przesusza. 


powieść kryminalna 

Po raz kolejny piszę - to, że w każdym pudełku ChillBoxa znajdujemy książke jest genialnym pomysłem! Uwielbiam czytać, gdy tylko mam wolną chwilę i chce się zrelaksować to łapie za przyjemną lekturę. Osobiście preferuję romasidła, lecz moja mama jest fanką kryminałów, więc to ona pierwsza się przy niej wyCHILLuje ;)



Edycję sierpniową możecie zamówić do 31 lipca na www.chillbox.pl

zdjęcia wykonane za pomocą obiektywu  Clippo

4 komentarze:

  1. Ja dostałam pudełko już po urlopie ale uważam je za bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość pudełeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne produkty! :) szukam właśnie żelu antybakteryjnego o jakimś przyjemnym zapachu także chyba się skuszę na ten truskawkowy, a nawiązując do gąbeczki do demakijażu ja używam rękawiczki Glov ;) jestem bardzo zadowolona bo spełnia swoje wszystkie zadania :)

    OdpowiedzUsuń