KEEP CALM AND WEAR JEANS


Post miał pojawić się nieco wcześniej, lecz w podróży laptop odmówił posłuszeństwa, wskaźnik baterii pokazał 0% i tak oto przychodzę do Was o tak późnej porze. Do Warszawy dotarłam późnym popołudniem, zdążyłam się jedynie nieco cieplej ubrać i pognałam na spotkanie z Moniką z F&F na spotkanie - szykujemy wspólnie coś fajnego, co już wkrótce zobaczycie na głównej stronie internetowej F&F Polska :) Już od jutra zaczynam pracę przy nowym programie dla MTV, gdzie będę makijażystką i stylistką. Jeśli chcecie zobaczyć co i jak to śledźcie mnie na snapie, gdzie powolutku dzielę się z Wami swoją codziennością : sarakisala 👻
Teraz uciekam, a Was zostawiam ze zdjęciami stylizacji, w której króluję nietuzinkowa jeansowa kurtka. Lubię ubrania, które wyróżniają się na tle innych i często przemycam takie pojedyncze perełki w swoich stylizacjach. Połączyłam ją z białą bazą i szarymi dodatkami. Niby prosto, ale jednak z "tym czymś" ;) 









kurtka - Varlesca || tshirt - Stradivarius || spodnie - New Look || buty, torebka - Deez24 || zegarek - Caravelle, Time Trend


11 komentarze: