GLITTER SHOES!


W dzisiejszej stylizacji główną rolę grają buty, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Błyszczące, brokatowe trampki to hit, który będzie towarzyszył mi nie tylko latem, ale także będzie grał pierwsze skrzypce w wielu stylizacjach jesienią. Gdy zobaczyłam je na stronie Bershka to od razu na drugi dzień pojechałam po nie i dorwałam ostatnią parę. Świetnie wyglądają w pełnym słońcu, gdy niesamowicie się mienią (niestety nie dało rady uchwycić tego na zdjęciach). Są po prostu genialne. Dobrałam do nich granatowe, klasyczne, jeansowe szory i czarny top z napisami. Idealna propozycja na upalny dzień, którą wybrałam podczas ostatniego spotkania ze znajomymi w upalnym Wrocławiu. 













bluzka - Monashe || spodenki - Zara || buty - Bershka || torebka, zegarek - Michael Kors 

8 komentarze:

  1. Świetny zestaw! A te trampki masz cudne! :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i fajna stylizacja na codzień ;)
    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki są po prostu genialne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. WrocLOVE <3

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super masz te tramposze- mam też brokatowe z Sinsaya :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna stylizacja! Fajnie przełamana świecącymi butami!

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń