Czas ważności kosmetyków

Wiele z Nas maniakalnie kupuje kosmetyki - i te do pielęgnacji i te do makijażu. Przychodzimy do domu, otwieramy, próbujemy i odstawiamy na szafkę. Gdy później chcemy wrócić do ich używania nasuwa się pytanie - "Czy ja mogę jeszcze tego użyć czy już nadaje się do kosza?". Mam nadzieję, że tym postem odpowiem na pytanie wielu z Was:)


Kosmetyk nie nadaję się do użytku, gdy od otwarcia minęło :

PODKŁADY PŁYNNE I KREMOWE: 2 lata

KOREKTOR: 2 lata

PUDER: 2 lata

TUSZ DO RZĘS: 6 miesięcy

SZMINKA: od 12 do 18 miesięcy

KREDKI DO OCZU I UST: od 12 do 18 miesięcy

CIENIE DO POWIEK: 2 lata

RÓŻ W PUDRZE LUB W KREMIE: 2 lata

PREPARAT NAWILŻAJĄCY: 2 lata

KREM DO OCZU: 6 miesięcy

FILTR PRZECIWSŁONECZNY: 2 lata

KREM DO TWARZY: 2 lata


Tego typu posty pojawiać się będą tutaj częściej. Jak pielęgnować skórę (z podziałem na skórę suchą, tłustą, normalną i wrażliwą), jakich pędzli i do czego powinno się używać i wiele innych już wkrótce!:)  

7 komentarze:

  1. Przydatne informację :)

    Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przydały :) Będzie ich tutaj więcej, zachęcam do odwiedzania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Z tego co zauważyłam to ludzie raczej nie patrzą na datę cieni do powiek i malują sie przez 10 kolejnych lat ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w przypadku tuszu są to 3 miesiące.
    mam wrażliwe oczy i raczej nie uzywam ich dłużej

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatne informacje i choć najlepiej by było nie sprawdzać ważności kosmetyków to chyba każdej z nas zdarza się kupić coś co zalega nam potem na półce:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej;) Nominowałam cię do Liebster Award;) Zapraszam na mój blog: http://www.rajkosmetyk.blogspot.com/ po więcej informacji;)Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń