BANG BANG!


Znów wróciłam do tego co lubię najbardzie. PASTELE! Na dodatek w dwóch moich ulubionych kolorach - pudrowym różu i jasnej szarości. Połączyłam dresowe spodnie ze zwykłym białym t-shirtem i moją ostatnią zdobyczą - różową bomberką. To już druga wersja kolorystyczna tej kurtki, która wisi u mnie w szafie. Bordową mogliście zobaczyć już wcześniej na blogu. Stylizację uzupełniłam szarą, małą torebką na złotym łańcuszku i białymi butami. W tej stylizacji czuję się "jak ryba w wodzie" ;) Zdecydowanie.



















kurtka - Stradivarius || bluzka - Zara || spodnie - Bang Bang || buty - Nike || torebka - Michael Kors || zegarek - Apple Watch || bransoletki - Lilou || okulary - Primark



11 komentarze:

  1. Ja kocham twoje stylizacje *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa moje ulubione kolory, więc ten outfit jest wprost idealny! :) uwielbiam gdy ktoś się przykłada do takiego stopnia że to wszystko tak idealnie ze soba współpra i Tobie to się udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie ! ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale pięknie :) Po prostu brak słów :) Perfekcyjna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne kolory uwielbiam pastelowe stylizacje! :) sportowy styl to swietny wybor na co dzien :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz wspaniale! szary z tym różem to idealne połączenie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zestawy mega wygodne :)

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie looki na luzie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, ta kurteczka która wygląda genialnie w połączeniu z tymi dresowymi spodniami, bardzo pasuję do twojego koloru włosów . Super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń