BABY PINK!


W ostatnim czasie przygotowałam dla Was sporo nowości na bloga. W kolejce czeka już kilka nowych stylizacji, a także posty kosmetyczne, których już dawno tutaj nie było. Przeglądając zdjęcia nowych stylizacji stwierdzam, że... uzależniłam się od tej bomberki! ;) Uwielbiam ją. I mimo tego, że na mieście mijam co drugą dziewczynę w takiej samej to noszę ją bardzo często. Łączę ją na przeróżne sposoby. Dzisiaj moja propozycja wersji sportowej, idealnej na co dzień (w kolejce do publikacji czeka także stylizacja, w której połączyłam ją z bardziej eleganckimi dodatkami). Zestaw idealny na wiele okazji - zakupy, spacer, etc. Wygodnie i w całości w moich ulubionych kolorach! Lubię to :) 










kurtka - Stradivarius || bluzka - Bonprix || spodnie - New Look || buty - Stili || torebka, zegarek - Michael Kors


7 komentarze:

  1. jak dla mnie wyglądasz perfekcyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczka :) Wyglądasz jak zwykle pięknie :) Cudnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam,tez nosze co drugi dzień i uwielbiam! Juz kupilam druga- klasyczna czarna zawsze spoko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszytsko fajnie razem wygląda! Cudowne połaczenie. BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja. Od dawna jestem fanką twojego bloga i twojego stylu ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń