STREET LOOK W KOLORZE BABY PINK!


Dzisiaj kolejna stylizacja z różową bomberką, lecz w nieco innym wydaniu. Połączyłam ze sobą dwa style - nutkę elegancji z luźnym street look'iem. Szary, dresowy komplecik składający się z crop top'u i obcisłej, ołówkowej spódnicy świetnie sprawdza się w wielu stylizacjach. Ja dzisiaj postawiłam na mały misz masz. Aby urozmaicić luźną stylizację założyłam klasyczne, pudrowe szpilki. Idealnie pod kolor bomberki. 

Lubicie mieszać style? Ja bardzo! 














komplet - Cinamoon || buty - Deez24 || torebka - F&F || kurtka - Stradivarius || zegarek - Ice Watch

6 komentarze:

  1. Super stylizacja :) piękny kolorek na pazurkach :) no i kurteczka <3 mam identyczną ale granatową i teraz żałuję, że nie kupiłam tej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem po prostu zachwycona tą stylizacją;)wyglądasz przepięknie i mega kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! :) Wyglądasz nieziemskooo!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :))
    www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw i piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś za ładna :P Idealna figura, piękna twarz i do tego super gust :) Nie znam Cie osobiście, ale na pewno jesteś też ciekawą osobowością :) Jesteś po prostu idealna <3 Ach.
    Człowiek przy Tobie może nabawić się kompleksów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja, zasługujesz na o wiele ,wiele wiecej obserwatorów! Swietny set szkoda ze juz go nie ma na stronie :(

    www.hellofashion.pl

    OdpowiedzUsuń