Pasiasty luz

Od kilku dni pogoda nas nie rozpieszcza. Deszcz, słońce, deszcz, słońce - i tak w kółko. Dzisiaj, zamiast biegać w krótkich spodenkach, trzeba było zarzucić na siebie coś cieplejszego. Czarne rurki z dżetami ze Stradivariusa, białe trampki, pasiasta bluzka i ramoneska z GoodLookin sprawdziły się idealnie. Do tego mała, czarna torebka z Nike i gotowe. Dokładnie tak jak lubię.










kurtka - GoodLookin || bluzka - no name || spodnie - Stradivarius || buty - all || torba - Nike || zegarek - all || okulaty - H&M


16 komentarze:

  1. ooo bosko! uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i boska kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja! Kurtka jest rewelacyjna :)


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja ;))
    Ciekawy blog, obserwuję ;)
    zapraszam do mnie: walking-in-the-streett.blogspot.com (znajdziesz tu dużo różnych fotografii mojego autorstwa, stylizacji, kosmetyków itp.)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look great, darling. With the stripped shirt your are so en vogue ;)
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się bluzka najbardziej spodobała :) Stylizacja bardzo fajna, swoją drogą to nie wiem czy jest coś w czym Ty byś źle wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się Twoja bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzka i trampki!
    Mogłabyś podać konkretny link do bluzeczki? ;)
    I jeszcze mam pytanie dotyczące Twojej prostownicy, jakiej jest firmy i dokładną jej nazwę ;)
    z góry dziękuję ;))

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę kupowałam stacjonarnie, nie przez internet. Używam prostownicy Remington Shine Teraphy S9950 - jest naprawdę fajna :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Hej mozesz napisac jaki to rozmiar kurtki ?? bo chce ja sobie kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie ;-)


    Nominowałam Cię do ,, Liebster Blog Award '' po więcej szczegółów zapraszam na mojego bloga ;-)

    estiloxo.blogspot.com Miłego dnia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna ramoneska i zdjęcia ! :)
    obserwuję :* i liczę na to samo ;)
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń